Notice: Undefined index: dil in /var/www/vhosts/greysail.com.tr/httpdocs/blogDetail.php on line 7
Greysail - KULLANIM TALİMATI OUT ÜRÜN TANITIM VİDEOSU IN
KULLANIM TALİMATI OUT ÜRÜN TANITIM VİDEOSU IN

Yakın zamana kadaraldığımız veya almayı düşündüğümüz ürünler hakkında araştırma yaparken yazılı kaynakları baz alıyorduk. Ancakgelişen teknoloji ile birlikte bir çoğumuzun araştırma yöntemi de değişti. Şimdilerde tercihler ürün tanıtım videosu öncelikli. 

Çünkü doğru hazırlanmış bir ürün tanıtım videosu sayesinde ürün hakkında ihtiyaç duyulan bilgiye çok daha kısa ama kapsamlı olarak ulaşmak mümkün. Üstelik ürün video çekimleri sayesinde ürünü almadan yakından görebilme şansımız da oluyor.

Video tanıtım yöntemi sadece ürünü almadan önce değil, aldıktan sonrası için de oldukça kullanışlı. 

Mesela kurulum gerektiren bir ürün için eskiden sayfalarca kurulum metnini ve resmini incelemek gerekirdi. Şimdi ise ürün kurulumu için hazırlanmış video tanıtım alternatifi sayesinde her şey çok daha kolay. 

Üstelik youtube, vimeo gibibir çok mecrada bu tarz ürün video çalışmalarına ulaşmak mümkün. Sadece kurulum değil bir ürün hakkındaki tüm merak edilenlere ürün tanıtım videosu sayesinde erişebiliniyor.

Örneğin aldığımız herhangi bir elektronik  aletin nasıl şarj edileceği, nasıl temizleneceği veya ne sıklıkla kullanılabileceği gibi bilgiler için kullanım talimatı karıştırmak yerine bir- iki dakikalık bir ürün tanıtım videosu çok daha pratik olabiliyor. Bu anlamda video tanıtım gerçekten zaman tasarrufu sağlıyor. 

Son zamanlarda sıklıkla karşılaşılan bir diğer çalışma: ürün video çekimleri

Yukarıdaki bir kaç örnekte de bahsettiğimiz gibi ürün video çekimleri  oldukça çeşitli.  Ürünü sipariş etmeden veya almadan önce bilgi amaçlı olarak hazırlanmış video tanıtım çalışmaları,  ürünün işleyişini veya kurulumunu anlatan ürün video çekimleri ya da hepsini bir arada bulabileceğiniz ürün tanıtım videosu.

Son zamanlarda sıklıkla karşılaşılan bir diğer çalışma ise kullanıcı yorumlarının yer aldığı ürün video çekimleri. Video tanıtım konseptinden farklı olarak sadece kullanıcıların görüşlerinin olduğu  ve sıkıcı olmaması açısından özellikle kısa tutulan bu çalışmalar da oldukça başarılı sonuçlar getiriyor. Bu video tanıtım  tarzında konular özellikle  ürün tanıtım videosu için en çok gelen sorular arasından seçiliyor. Böylece her bir video tanıtım çalışması müşterilerin veya potansiyel müşterilerin ürün hakkındaki endişelerini ortadan kaldırmaya yönelik oluyor. Bu sayede ürün tanıtım videosu ile koordineli olarak ilerleyen ve birbirini tamamlayan bu tarz bir çalışma olabilecek en verimli sonuca ulaştırıyor.

Ürüne yönelik hazırlanmış bir video tanıtım çalışması en kestirme yol olabilir

Tüm bu video tanıtım çalışmaları ayrı ayrı hazırlanabildiği gibi  kullanıcı yorumları da dahil olmak üzere tek bir ürün tanıtım videosu içinde de yer alabiliyor. Özellikle korse, burun şekillendirici bant veya çim biçme makinası gibi ürünlerde  öncesi sonrası yorumları ve görselleri potansiyel kullanıcılar için oldukça dikkat çekici oluyor. Kısacası ürün tanıtım videosu tüm bu içeriklerin aynı anda verilmesinden dolayı süre olarak uzun olsa dahi sonuna kadar kendini izletip amacına ulaşabiliyor.

Bütün bu bahsi geçen örneklerden de anlaşılabileceği gibi video tanıtım son zamanlarda en fazla tercih edilen ürün tanıtım yollarından biri. Çünkü ürüne yönelik ve doğru hazırlanmış bir video tanıtım çalışması ulaşılmak istenen verim için ürün bazında en kestirme yol olabiliyor.