Notice: Undefined index: dil in /var/www/vhosts/greysail.com.tr/httpdocs/blogDetail.php on line 7
Greysail - HİKÂYENİN GÜCÜ
HİKÂYENİN GÜCÜ

Instagram hikâyeleri kullanım sıklığı her geçen gün artıyor. Günde yaklaşık 400 milyon hikâye paylaşılıyor. Bu rakam oldukça yüksek. Hal böyle olunca sosyal medya tanıtım planınızda olmazsa olmaz unsurlardan biri Instagram’ın hikâye mecrasıdır.

Hikâyeler sosyal medya tanıtım araçları arasında zirvede

Instagram hikâyelerinin sağladığı “geçici içerik”ler, bir işletmenin iş akışının perde arkasını yansıtmasına olanak sağlıyor.  Bu paylaşımlar işletmeniz ile potansiyel müşterileriniz arasında bir bağ kurulmasına yardımcı oluyor. Belki de hikâyelerin sosyal medya tanıtım araçları arasında zirveye ilerlemesindeki en büyük etken de bu olsa gerek. 

Instagram hikâyelerini günde 150 milyonun üzerinde kişi kullanıyor. Her 5 hikâyeden 1’i kullanıcılardan doğrudan mesaj alıyor. En çok izlenen hikâyelerin üçte birini işletmelerin veya markaların paylaşımları oluşturuyor. Hikâyelerin yüzde 70’i sesli, yüzde 25’i ise hareketli boomerang paylaşımlarından oluşuyor. 

İşletmenizi büyütmek için hikâyenin gücüne güvenin

Sosyal medya tanıtım kampanyalarınızda etkileşiminizi artırmak için Instagram hikâyelerinde küçük ama etkili birkaç yöntemi denemelisiniz. Yarışma ve çekilişler düzenleyerek kullanıcılarınıza özel teklifler sunabilirsiniz. Kullanıcıların istek ve ihtiyaçlarına yönelik bilgiler paylaşabilirsiniz. Bu sayede de iletişiminizi daha güçlü kılarsınız. İşinizin mutfağını yani arka planından özel görüntüler paylaşarak kullanıcılarınızın merak ve ilgilerini canlı tutabilirsiniz. 

Tüm bu veri ve görüşler ışığında sosyal medya tanıtım kampanyalarınızda Instagram hikâyelerini kullanmak için geç kalmayın. İşletmenizi büyütmek için hikâyenin gücüne güvenin.